Digital marknadsföring idag. Tomas Tränkner. (avsnitt 90)

Play

ger oss checklistan på . Hur du ska börja, vad du ska tänka på och vilka kanaler som är relevanta.

Dock så börjar vi med planeringen och färdvägen till att uppnå ett sätt på hur du ska jobba. Att skapa intresse för digital för en större grupp inom företaget gör att du enklare kan sätta DNA och företagskultur. Läxan för att se ”snyggare ut” handlar bland annat om att göra det enklare för kunderna. Hur gör du för att få system att jobba åt dig i den digitala världen. Tomas pratar vidare om att varumärket kanske inte är samma sak som företaget.

Budskapet är att starta en blogg och att de primära kanalerna är , och . Lyssna på avsnittet för att även ta del av små tips som kan öka ditt resultat i de digitala kanalerna.

Play

Tomas Tränkner, Jonas Jaani (22:58)

PRENUMERERA – podcast Effekten
iPhoneAndroidSpotifye-post

Digital marknadsföring idag. Tomas Tränkner.

Mer om Tomas samt det material som omnämns i avsnittet: Slipsten.com

Följ podden Effekten på LinkedIn och prenumerera med ditt favoritprogram (tex Podcaster (för iPhone) eller Spotify). Vi inspirera, delar erfarenheter och kunskap om digitaliseringen. I bloggen så finns aktuella ämnen och på Twitter finns kortare inlägg om allt digitalt.  Aktuella poddavsnitt: skolan, machine learning, AI, gigekonomi, ux, digitaltransformation. se alla avsnitt

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *